niedziela, 24 marca 2013

Uznanie dla AVONa!

Jakiś czas temu pisałam wam o brązowej konturówce do oczu z AVONa - więcej informacji znajdziecie po tym linkiem. Okazało się, że AVON jednak potrafi od czasu do czasu wyprodukować naprawdę świetny produkt ;)

Po tej miłej niespodziance ze strony diamentowej kredki, postanowiłam zamówić kolejną, w nieco innym odcieniu, po tym, jak wyhaczyłam promocję! Tym oto sposobem do mojej kolekcji kredek/konturówek dołączyła diamentowa "Twilight Sparkle":


Co tu dużo pisać? Jest to miękka, łatwa w aplikacji, do tego posiadająca całkiem ciekawy odcień kredka. Tym razem avonowy opis nie kłamie - w produkcie nie znajdziemy diamentów, ale mamy za to niebieskawy brokat, który widać szczególnie w słonecznym świetle ;)


Jedyna rzecz, jaka może odstraszać to jak zwykle - cena. W promocji kupiłam ją za 10 zł, czyli wcale nie jakoś super-tanio. Natomiast jej cena regularna to bodajże ok. 15 do nawet 20 zł, a tyle nie dałabym za nią, mimo że znakomicie się u mnie sprawdza.

Podstawowe informacje:

- kolor określany jako twilight sparkle, czyli niebiesko-granatowy z odrobiną brokatu
- opakowanie drobne, czarne, plastikowe - zawartość wysuwa się przekręcając u dołu konturówki
- konsystencja jest w miarę zbita, a jednocześnie miękka! Produkt nie łamie się, a za to szybko i gładko rozprowadza się na powiece
- cena w promocji 10 zł, natomiast cena regularna dochodzi nawet do 20 zł

Na koniec wstawiam zdjęcie mojego oka po użyciu konturówki:


Zapewne trochę kiepsko widać, ale mam nadzieję, że coś tam upatrzycie :)

9 komentarzy:

  1. Oooo faktycznie fajna i łatwa w obsłudze :) Może i ja się na taką skuszę, w końcu bym się może nauczyła rysować kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10zł dla mnie to nie jest dużo ;) ja wolę żelówki, które wg mnie są najlepszymi kredkami na świecie <3 one kosztują najtaniej w okolicach 15zł i dla mnie jest to cena adekwatna do jakości produktu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tej kredce, koleżanki je mają i bardzo sobie chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie dla mnie, ale kredka wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą kredkę i mi się połamała już kilkakrotnie i ogólnie nie jestem z niej zadowolona. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą kredkę, nie jest najgorsza ale bywały lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam kredek z tej serii, ale za to SuperShock kocham nad życie :)

    OdpowiedzUsuń