środa, 26 grudnia 2012

Brokat na paznokciach! :)

W tym roku postanowiłam z okazji świąt poeksperymentować z moim starym przezroczystym lakierem z drobinkami różowego brokatu. Mówiąc starym mam na myśli ładnych pare lat, także jestem pod wrażeniem, że dało się go jeszcze wykorzystać. Jest to lakier AVONa z serii ColorTrend, który teraz z pewnością nie jest już dostępny, bo o ile dobrze pamiętam był on w limitowanej, sylwestrowej serii i podkreślę to znowu - kilka lat temu :)

Buteleczka brokatowego lakieru ma 8 ml. Plusem jest to, że różowych drobinek jest w nim na tyle dużo, że łatwo dobrze pomalować nim paznokcie nawet bez wcześniejszej bazy. Dodatkowo ma bardzo dobrą konsystencję mimo "wieku" - nie ciągnie się jak guma, ani nie zasycha w butelce.


 


Na powyższym zdjęciu widać brokatowy lakier w odcieniu różu. Jednak nie uzyskałabym takiego efektu gdyby nie metaliczny lakier Sateen, o którym pisałam już tutaj. Oba te lakiery mają zbliżony kolor i bardzo dobrze razem wyglądają. Wystarczyła tylko jedna warstwa Sateen, a na nią jedna warstwa brokatu, żeby paznokcie wyglądały jak na zdjęciu. 


 
Wiem, że nie są jakoś super-dokładnie pomalowane, ale efekt jest genialny. Są bardzo eleganckie i takie świąteczne. Dodam jeszcze, że pomalowałam paznokcie w czwartek wieczorem specjalnie na piątkową klasową wigilię, a utrzymały się w dobrym stanie aż do prawdziwej wigilii, czyli do poniedziałku! Z małymi poprawkami (poprawienie końcówek) dotrwały aż do dziś. Generalnie wyszło na to, że to świąteczne połączenie przetrzymało aż 6 dni w dość dobrym stanie :)

Jeszcze wyjdzie na to, że ponownie polubię brokat na paznokciach!

2 komentarze:

  1. Jej, tylko 2 warstwy a taki efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zaskoczona, że tak fajnie to wygląda, tymbardziej, że tyle lat stał nieużywany :)

      Usuń