poniedziałek, 26 listopada 2012

Świat próbek!

Próbki mają jak dla mnie wiele zalet, gdyż ma się możliwość spróbowania danego produktu lub po prostu używania go co jakiś czas, ale w małych ilościach. Ostatnio przeszperałam nieco szafki w łazience i znalazłam kilka próbek, które by mi odpowiadały :)


Jak widzicie dwie z nich są już otwarte. Pozostałe zamierzam w najbliższym czasie użyć. Jedną z nich - peeling Perfecty kupiłam specjalnie w drogerii, po tym, jak przyjaciółka mi ją poleciła. Poza nią i próbką z AVONa cała reszta pochodzi z czasopism mojej mamy ;)


O peelingu z Perfecty mogę co nieco powiedzieć, gdyż jest to moja (chyba) 4 próbka tego produktu. Na moją mieszaną cerę działa bardzo dobrze, rzeczywiście wygładza i odżywia twarz. Możliwe, że będę kupowała ją regularnie. Kosztuje mniej więcej 1,5 zł, a mi osobiście jedna saszetka starcza na 4 razy, co wychodzi na 1 miesiąc, jeśli używam jej co tydzień. Kolor produktu to mięta, a pojemność 10 ml.




Peeling z Planet Spa AVON działa bardzo podobnie, a przy tym jest delikatniejszy. Posiada mniejsze granulki niż Perfecta, więc polecam go dla osób z wrażliwą cerą. Mi bardzo przypadł do gustu, świetnie wygładza, a przy tym ma delikatny zapach białej herbaty. Pojemność próbki to 7 ml, a kolor - kremowo-biały. Niestety nie wiem ile kosztowała, ale zakładam, że ok. 2 zł.


Kolejne produkty, które czekają na użycie to:

3 w 1 - upiększający krem nawilżający (1,5ml), rozświetlający krem pod oczy(1ml) + upiększający żel peelingujący do twarzy(1,5ml). Innymi słowy cały zestaw Nivea Visage. Zobaczymy, co z tego wyjdzie ;)


Kolejnym kosmetykiem z Nivea jest próbka kremowego żelu pod prysznic "diamond touch" Jest go jedyne 8 ml, więc nawet nie wiem, czy starczy na jedną kąpiel, ale wypróbować warto.


Na koniec - kremowy żel pod prysznic LUKSJA. Mam nadzieję, że rzeczywiście będzie ślicznie pachniał wanilią i olejkiem migdałowym ;)


A wy próbowałyście kiedykolwiek którychś z powyższych kosmetyków? Jeśli tak, to jestem bardzo ciekawa, jak je oceniacie :)

1 komentarz:

  1. W sumie chyba nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale często używam próbek gdy nie jestem pewna co do produktu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń